Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.
Jei prieš tai išvardintos sąlygos yra įvykdytos, prekes grąžinti galite:
  • Parašius mums prašymą makeup@milani.lt nurodant dėl kokių priežasčių yra gražinama prekė;
  • prekę galite palikti/pasikeisti Milani.LT prekių išdavimo vietoje adresu: Verkių 46, Vilnius. 2 aukštas, 4 kabinetas;
  • pasirenkant LP Express paštomatą, Žirmūnų g. 64, Vilnius 09131 (nurodant gavėją „Milana Vasiliūnaitė“, el. p. makeup@milani.lt, tel. 8 659 02 111);
  • Grąžinant prekes būtina pateikti jos pirkimo kvitą, sąskaitą faktūrą arba elektroninį išrašą.
Grąžinant prekes be Pardavėjo kaltės, sumokėta pristatymo kaina nebus grąžinama. Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
  • Jei prekės buvo grąžintos į Milani.LT prekių išdavimo vietą, už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo metu, įvertinus pristatytų prekių būklę ir įsitikinus, kad jos yra nenaudotos;
  • Jei prekės buvo pristatytos paštomatu, gavus prekes ir įvertinus jų būklę, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo sąskaitą (arba, jei to padaryti negalima, į sąskaitą, kuri buvo nurodyta prašyme);
  • Jei buvo sumokėta už prekes el. bankininkyste, tačiau užsakymas atšauktas, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo užsakymo atšaukimo.
Informuojame, kad pirkėjai, esant ginčytinai situacijai, turėtų pirmiausia kreiptis į pardavėją, o nepavykus išspręsti ginčo, turi teisę kreiptis dėl ginčo sprendimo į elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą:  https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.